تجاوز 4 مرد افغانی به زن توریست فرانسوی در ایران

تعرض مردان افغان به زنان توریست فرانسوی در ایران

تجاوز مردان افغانی به زن توریست فرانسوی در ایران

تعرض مردان افغان به زنان توریست فرانسوی در ایران

ماجرای تعرض به زنان توریست فرانسوی

تجاوز مردان افغانی به زن توریست فرانسوی در ایران

4 تبعه غیرمجاز افغان که زن فرانسوی را در مسیر کوهستانی فرحزاد در تهران مورد تعرض قرار داده بودند، دیروز قبل از ترک کشور دستگیر شدند. روز شنبه در یکی از مسیرهای کوهستانی شهر تهران چهار مرد افغان غیرمجاز یک زن تبعه فرانسه را مورد آزار و اذیت قرار دادند. پس از این حادثه زن فرانسوی با مراجعه به کلانتری محل به طرح شکایت پرداخت که ماموران کلانتری بلافاصله تحقیقات در این زمینه را آغاز کردند. 


در جریان تحقیقات از توریست 23 ساله تبعه فرانسه، مشخص شد او از کوهنوردان حرفه ای بوده که 14 شهریور امسال از طریق مرز ارمنستان وارد ایران شده بود. شاکی به ماموران گفت: کوه های ایران را در اینترنت دیده بودم و علاقه زیادی به کوهنوردی در تهران داشتم.


در حال کوهنوردی در منطقه فرحزاد بودم که چهار مرد جوان سد راهم شده و با تهدید مرا مورد آزار و اذیت قرار دادند. پس از این شکایت، ماموران کلانتری تجسس در منطقه را آغاز کرده و موفق شدند یکی از متهمان را که در یکی از نقاط کوهستانی مخفی شده بود، دستگیر کنند.با تحقیقات از این متهم مشخص شد، سه همدستش پس از این جنایت سیاه به سمت شرق کشور فرار کرده اند تا به صورت غیرقانونی از مرز خارج شده و به افغانستان بروند. 


کارآگاهان اداره شانزدهم پلیس آگاهی با دریافت این اطلاعات وارد عمل شده و متهمان را در کمتر از 24 ساعت در شهرستان تربت جام دستگیر کردند. متهمان پس از اعتراف به جنایت خود، با قرار قانونی و برای تحقیقات بیشتر در اختیار کارآگاهان اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران قرار گرفتند.


 همچنین پرونده برای رسیدگی ویژه در اختیار شعبه هشتم دادگاه کیفری استان تهران قرار گرفت و چهار مرد متجاوز به زودی به ریاست قاضی حسین اصغرزاده پای میز محاکمه قرار خواهند گرفت.


 خبرگزاری فارس نیز دیروز به نقل از مرکز اطلاع رسانی پلیس تهران بزرگ اعلام کرد؛ نتیجه اقدامات پلیس تهران برای دستگیری چهار مرد متجاوز نیز از طریق پلیس اینترپل به سفارتخانه های مربوطه اعلام شد.


About 403,000 results (0.66 seconds) 

Search Results

جام جم آنلاین-جزئیات آزار توریست فرانسوی توسط 4 مرد افغان

www.jamejamonline.ir/.../2102041744586652563

Translate this page

3 days ago - پس از این حادثه زن فرانسوی با مراجعه به کلانتری محل به طرح شکایت پرداخت که ... ابروی ایران بدست افغانها رفت حالا توریست فرانسوی به کشورش برگشت از ... تجاوز مسلمان به غیر مسلمان مجازات اعدام نداره اما مجازات سنگینی داره.

تجاوز ۴ افغانی به یک زن توریست فرانسوی در فرحزاد

www.khabaronline.ir/detail/459951/society/events

Translate this page

2 days ago - تجاوز ۴ افغانی به یک زن توریست فرانسوی در فرحزاد. جامعه > حوادث - مهر نوشت: با اقدام پلیس و دادگستری تهران پرونده تعرض ۴ افغانی به یک توریست زن در فرحزاد ... در حال کوهنوردی در منطقه فرحزاد بودم که چهار مرد جوان سد راهم شده و با ...

تجاوز 4 مرد افغانی به زن توریست فرانسوی در ایران :: song lyrics

songlyrics.blog.ir/.../تجاوز-4-مرد-افغانی-به-زن-توری...

Translate this page

3 days ago - تجاوز 4 مرد افغانی به زن توریست فرانسوی در ایران تعرض مردان افغان به زنان توریست فرانسوی در ایران 4 تبعه غیرمجاز افغان که زن فرانسوی را در ...

Images for ‫تجاوز مردان افغانی به زن توریست فرانسوی در ایران‬‎Report images

Image result for ‫تجاوز مردان افغانی به زن توریست فرانسوی در ایران‬‎

Image result for ‫تجاوز مردان افغانی به زن توریست فرانسوی در ایران‬‎

Image result for ‫تجاوز مردان افغانی به زن توریست فرانسوی در ایران‬‎

Image result for ‫تجاوز مردان افغانی به زن توریست فرانسوی در ایران‬‎3 days ago

More images for تجاوز مردان افغانی به زن توریست فرانسوی در ایران

تجاوز مردان افغانی به زن توریست فرانسوی در ایران | دانلود ...

download-series.ir/.../تجاوز-مردان-افغانی-به-زن-توری...

Translate this page

3 days ago - ۸ ساعت پیش – تجاوز 4 مرد افغانی به زن توریست فرانسوی در ایران تعرض مردان افغان به زنان توریست فرانسویدر ایران 4 تبعه غیرمجاز افغان که زن ...

تعرض مردان افغان به زنان توریست فرانسوی در ایران

axahang.rozblog.com/.../تعرض-مردان-افغان-به-زنان-...

Translate this page

6 days ago - ۴ ساعت پیش - تجاوز به زن ، دستگیری ، تبعه زن خارجی ، پلیس شهر تهران ، تجاوز ، تجاوز به زن ... آزار توریست زن فرانسوی توسط 4 مرد افغان در ...

تصاویر و عکس های توریست زن فرانسوی که افغانی ها به ش تجاوز کردن ...

www.lfc94.rzb.ir/Forum/Post/1502

Translate this page

3 days ago - هنر , سینما , عکس ... آب کردن شکم با سه دستور ... تعرض 4 تبعه افغان، به توریست فرانسوی در ایران+ عکس ...وارد نشده: شتجاوز یک مرد هندی به دختر ...

الف - تعرض ۴افغانی به یک زن توریست فرانسوی در فرحزاد

alef.ir/vdciyqarzt1a3q2.cbct.html?29txt

Translate this page

2 days ago - ... تهران پرونده تعرض ۴ افغانی به یک توریست زن در فرحزاد به دادگاه رفت. ... واکنش فعالان حقوق کودک به خبر تجاوز ۶ مرد معتاد به دختر بچه ۱۱ ساله.

ماجرای آزار و اذیت توریست خارجی/شایعه قتل/بازداشت متهمان در ...

af.farsnews.com/allnews/news/13940629001216

Translate this page

4 days ago - به گزارش خبرنگار سایت افغانستان خبرگزاری فارس، این روزها ... توریست فرانسوی را از چنگ اتباع مهاجمی که به وی تجاوز کرده بودند، نجات دهد، ... تهران چهار نفر مرد افغانستانی غیرمجاز یک زن تبعه خارجی را مورد آزار و اذیت قرار دادند.

تعرض 4افغانی به یک زن توریست فرانسوی در فرحزاد ...

khabarfarsi.com/ext/14271150

Translate this page

روز شنبه در مسیر کوهستانی مناطق شمال تهران 4 افغانی غیرمجاز یک زن توریست فرانسوی را مورد آزار و اذیت قرار دادند. بعد از رهایی این زن خود را به کلانتری رساند و طرح ...