دانلود گل های کریس رونالدو بازی رئال‌مادرید اسپانیول 21 شهریور

دانلود گل های کریس رونالدو به اسپانیول 21 شهریور

نتیجه بازی رئال‌مادرید اسپانیول 21 شهریور+گل ها

باکس دانلود

دانلود سه گل اول رونالدو





به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید پس از کسب یک برد و یک تساوی از دو بازی اول خود در لالیگا، به زمین اسپانیولی آمده بود که از دو بازی قبلی خود یک برد و یک شکست کسب کرده بود. رئالی ها آخرین بار 4 ماه پیش بود که به این زمین آمده بودند و با درخشش رونالدو و هت تریک او، 4-1 به پیروزی رسیدند. 


بازی با حملات اسپانیول شروع شد و این تیم در همان ابتدای بازی توسط کایسیدو می توانست به گل دست یابد. این مهاجم اکوادوری، راموس را با سرعت بالایش جا گذاشت اما ضربه او را ناواس به کرنر فرستاد. 




رئال پس از این حمله خطرناک اسپانیول به خود آمد و در دقیقه 7 به گل رسید.پاس عمقی عالی مودریچ به رونالدو رسید تا این بازیکن پس از یک کنترل خوب و ضربه ای دقیق، به طلسم گل نزدن هایش پایان دهد. 8 دقیقه بعد، رونالدو به گل دوم خود نیز دست یافت. رئال بخاطر خطای مدافع اسپانیول روی بیل، صاحب یک ضربه پنالتی شد. رونالدو مطابق معمول پشت توپ قرار گرفت و گل دوم خود و تیمش را به ثمر رساند. 


در دقیقه 20 بود که رونالدو با زدن گل سوم، هت تریکش را کامل کرد. این بار گرت بیل بود که با یک سانتر دقیق به درون محوطه جریمه، رونالدو را در موقعیت گلزنی قرار داد و این بازیکن با وجود اینکه از سوی مدافع حریف به سختی شارژ شده بود، توپ را به قعر دروازه روانه کرد. 




این پایان کار نبود چرا که رئال در دقیقه 29 توسط بنزما به گل چهارمش نیز دست یافت. پاس بیل به رونالدو رسید و این بازیکن نیز از چپ، پاس دقیقی را برای بنزما ارسال کرد. مهاجم فرانسوی رئال هم از درون محوطه جریمه، دروازه خالی اسپانیول را گشود تا کهکشانی ها 4-0 پیش بیفتند. 

بنزما در دقیقه 44 می توانست گل پنجم رئال را نیز به ثمر برساند اما ضربه او به تیر برخورد کرد تا نیمه اول با همان 4 گل به اتمام برسد.


نیمه دوم، رئال مادرید که از پیروزی خود اطمینان داشت، کمی محتاطانه تر به بازی ادامه داد؛ هرچند اسپانیول نیز که تا پشت محوطه جریمه رئال به خوبی پیش می آمد، زور گلزنی به کهکشانی ها را نداشت. 


رئالی ها برای زدن گل پنجم،16دقیقه انتظار کشیدند تا اینکه رونالدو موفق شد در دقیقه 61، گل چهارم خود در این بازی را نیز به ثمر برساند. نفوذ گرت بیل از جناح راست و پاس عالی او در دهانه دروازه، رونالدو را در موقعیت گلزنی قرار داد تا او نیز آسان ترین کار ممکن را انجام دهد.


20 دقیقه بعد، رونالدو گل پنجم خود را نیز به ثمر رساند تا روز رویایی خود را تکمیل کند. لوکاس که در نیمه دوم به جای بنزما وارد زمین شده بود، با یک دریبل عالی، مدافع مقابلش را جا گذاشت و رونالدو را با یک پاس کوتاه، در موقعیت خوبی قرار داد و او نیز با ضربه ای دقیق، خودش را 5 گله و رئال را 6 گله کرد.





کریستیانو رونالدو که در دو بازی اول رئال در لالیگا مقابل خیخون و بتیس در امر گلزنی ناکام مانده بود، در 20 دقیقه، سه بار دروازه اسپانیول را باز کرد.





به گزارش "ورزش سه"، رونالدو در 9 بازی اخیر برای رئال و تیم ملی پرتغال نیز تنها یک گل به ثمر رسانده بود. او ابتدا در دقیقه 7، روی پاس عمقی عالی مودریچ، در موقعیت مناسب گلزنی قرار گرفت و با یک ضربه دقیق، توپ را به قعر دروازه اسپانیول روانه کرد. 

در دقیقه 15 نیز رونالدو از روی نقطه پنالتی گل دومش را به ثمر رساند تا کهکشانی ها 2-0 از میزبان پیش بیفتند. دقیقه 20 بازی نیز سانتر عالی بیل با ضربه تمام کننده رونالدو همراه شد تا فوق ستاره پرتغالی در عرض 20 دقیقه هت تریک کرده باشد.



About 27,200 results (0.58 seconds) 

Search Results

نتیجه بازی رئال‌مادرید اسپانیول 21 شهریور+گل ها :: اخبار ...

newsdailydownload94.blog.ir/.../نتیجه-بازی-ریال-ماد...

Translate this page

5 hours ago - دانلود گل های بازی رئال‌مادرید اسپانیول 21 شهریور ... رونالدو , رئال مادرید , گرث بیل , رئال , کریس رونالدو , عشق , پرتغال , کارلتو , بنزما ... شنبه 21 ...

رئال مادرید | ورزش 3

www.varzesh3.com/tag/431/رئال-مادرید

Translate this page

رافا بنیتس، سرمربی رئال مادرید، در نشست خبری بازی با اسپانیول، با اطمینان و اعتماد کامل نسبت به دروازه ... 80 گل رونالدو در لیگ قهرمانان اروپا(ویدیو) 1394/06/20 ...

رئال نیوز

real-news.ir/

Translate this page

دانلود کامل مسابقات جام جهانی 2014 برزیل .... والپیپر اختصاصی: به بهانه بازی رئال مادرید – اسپانیول ... رئال نیوز : به گزارش as، خامس رودریگز که در جریان بازی های ملی مصدوم شده است، در حال حاضر ... توسط مهدی مخبریان در شهریور ۲۱, ۱۳۹۴ ... در چنین روزی در سال ۲۰۰۹ کریستیانو رونالدو اولین گل خارج از خانه خود را در برابر اسپانیول ...

رئال سی اف

realcf.ir/

Translate this page

سلااااااام به همه ی کهکشانی های عزیز بازی بعدی رءال مادرید. ... رئال سی اف : اسامی بازیکنان در مقابل اسپانیول اعلام شده ولی نامی از چریشف نیست ! ... رئال سی اف : بازیکنان رئال مادرید با استقبال گروهی در فرودگاه ال پرات در شهر ... شهریور ۲۰, ۱۳۹۴ morteza تصاویر, تصاویر ویژه, کریستیانو رونالدو ۰ ... دانلود آخرین ورژن کلش آف کلنز.

هواداران کریستیانو رونالدو

ronaldofans.blogfa.com/

Translate this page

پیش بازی اسپانیول - رئال مادرید؛ حمله وایکینگ ها به کاتالونیا برای عقب نماندن از رقبا. ... تیم رئال مادرید در سومین دیدار از بازی های این فصل میهمان اسپانیول خواهد بود. تاریخ, زمان, مکان. شنبه 21 شهریور 94, 18:30 به وقت تهران, ورزشگاه کرنلا ال پرات ... تیم رئال در همه بازی ها برنده بوده است و موفق به زدن 13 گل شده است و اسپانیول در 6 ...

اخبار رئال مادرید - قطره

www.ghatreh.com/news/subcat/realmadrid.../0/20

Translate this page

در تابستان امسال، تقریبا تمام روزنامه های مادرید و بریتانیا، چند بار ماجرای انتقال ... رئال مادرید از کمتر از سه ساعت دیگر در ورزشگاه کورنیا به مصاف اسپانیول خواهد رفت. ... عناوین روزنامه موندو دپورتیوو اسپانیا 21 شهریور | تغییرات بارسا برای بازی ... برابری کرده است و از کریس رونالدو فوق ستاره پرتغالی رئال مادرید برتر است.

رئال مادرید 11-1 بارسلونا سال 1943 آخر کلیپ گل های بازی ...

www.akairan.com/filme/sport/a275640314102.html

Translate this page

شنبه21 شهریور 94. آکاایران; منو ..... دانلود کلیپ بارسلونا . اشتراک گذاری. لینک دانلود .... کلیپ تمام 15 گل کریستیانو رونالدو به تیم بارسلونا ... خلاصه بازی رئال مادرید 3 - 1 بارسلونا(گزارش فارسی) ... گل های بازی اسپانیول 1 (2) - (4) 1 بارسلونا.

کریستیانو رونالدو cr731

cr731.mihanblog.com/

Translate this page

فرزندان: کریستیانو رونالدو جونیور تیم فعلی: باشگاه فوتبال رئال مادرید ... آخرین بازدید : شنبه 21 شهریور 1394 (05:36) ... رافا بنیتس، سرمربی رئال مادرید، در نشست خبری بازی با اسپانیول، با اطمینان و اعتماد کامل نسبت به دروازه ... این کیفیتی که دارد، به زودی گلزنی هایش را شروع کرده و مطمئنم که گل های فراوانی برای ما خواهد زد.

رئال نیوز

avalreal.mihanblog.com/

Translate this page

رونالدو , رئال مادرید , گرث بیل , رئال , کریس رونالدو , عشق , پرتغال , کارلتو , بنزما ... رونالدو و پسرش , نمره بازیکنان , ونالدو , عکس های بازی رئال مادرید و گالاتاس. ... شنبه 21 شهریور 94, 18:30 به وقت تهران, ورزشگاه کرنلا ال پرات ... رئال در همه بازی ها برنده بوده است و موفق به زدن 13 گل شده است و اسپانیول در 6 بازی فقط 2 گل زده است.

رئال کلاب

www.realclub.ir/

Translate this page

خبرگزاری رئال مادرید,رئال کلاب,رئال کلاب. ... دانلود گل های زیدان. مجموعه گل های ... تاریخ ارسال : جمعه 20 شهریور 1394 ... رئال کلاب - گرت بیل ، کریم بنزما و کریستیانو رونالدو دوباره در بازی رئال و اسپانیول در کنار هم در ترکیب قرار خواهند گرفت.