فال روزانه دوشنبه 16 شهریور 94 تمامی ماه های سال


فال روزانه دوشنبه 16 شهریور 94


فال روزانه برای متولدین فروردین ماه در روز 16 شهریور 1394 ، فال متولد اردیبهشت ، فال روزانه

فال روزانه متولدین فروردین ماه

شما امروز با یک نفر ارتباطی برقرار کرده‌اید که تمام حواستان را برانگیخته کرده، تمام قواعد معمول و عرفی را در هم شکسته و شما را کاملاً از انزوا خارج کرده است. توانایی خاص به وجود آوردن و خلق کردن چیزهای جدید و متفاوت، حتی اگر موضوعاتی غیر واقعی به نظر برسند، مسائلی هستند که شما دوست دارید در مورد آنها با زوج خود صحبت کنید. هر قدر که شما بیشتر در مورد افکارتان صحبت می‌کنید، راه حل‌های خیلی خوبی برای مشکلاتتان کشف می‌شوند.

فال روزانه برای متولدین اردیبهشت ماه در روز 16 شهریور 1394 ، فال روزانه ، فال متولد آبان

فال روزانه متولدین اردیبهشت ماه

 شما می‌توانید بازگشت ماه به نشانه تان را حس کنید، چراکه احساسات‌تان شدیدتر و نوسان‌های رفتاری تان نسبت به قبل بیشتر شده است. اما وقتی که پلوتو در سومین خانه تان یعنی خانه ارتباطات با خورشید تعامل برقرار می‌کند، قدرت و توانایی‌هایتان نیز بیشتر می‌شود. پس شانس خود را امتحان کرده و قبل از اینکه فرصت‌هایتان را از دست بدهید، افکار و ایده‌های خود را ابراز کنید.

فال روزانه برای متولدین خرداد ماه در روز 16 شهریور 1394 ، فال متولد آبان ، فال متولد مرداد

فال روزانه متولدین خرداد ماه

شما امروز زیاد تمایل ندارید که خونسرد و تحلیل گر باشید، حتی اگر روش معمول شما در زندگی همیشه اینگونه باشد! شما تحت تاثیر احساسات عمیق خود هستید و آماده پریدن شده اید!! باهمه این احوال ترس و نگرانی تان در حالیکه مانع از رفتن به مراحل بعدی می‌شود، شما را نیز در هم می‌شکند. اما اگر فقط یک بار بتوانید بر محدودیت‌هایی که خودتان ایجاد کرده و دوستشان دارید غلبه کنید، آن وقت اوضاع بر وفق مراد می‌شود. اگر نمی‌خواهید از قوانین خود پیروی کنید، پس تغییرشان دهید.
 

فال روزانه برای متولدین تیر ماه در روز 16 شهریور 1394 ، فال متولد مرداد ، فال متولد اسفند

فال روزانه متولدین تیر ماه

 برنامه‌های اجتماعی شما آنقدر زیاد و پرمشغله شده است که حتی برای کار کردن هم وقت پیدا نمی‌کنید! ظاهراً دیگران نیز تلاش می‌کنند شما را وسوسه کنند که از وظایفتان دوری کرده و به تفریح کرده مشغول شوید. اما شما آگاه تر از این هستید که بهشان جواب مثبت دهید! از طرف دیگر اگر شما قبل از شروع به کار کردن محدودیت‌هایتان را برای آنها تعریف کرده باشید، دیگر لزومی ندارد حتما بهشان جواب مثبت بدهید.

فال روزانه برای متولدین مرداد ماه در روز 16 شهریور 1394 ، فال متولد اسفند ، فال متولد آذر

فال روزانه متولدین مرداد ماه

مهم نیست که امروز چقدر کار دارید- چه از نظر پروژه‌های کاری و چه از نظر وظایفتان نسبت به خانواده- حتماً وقتی خالی پیدا کنید، بنشینید و در مورد امکاناتی که پیش رویتان قرار دارد فکر کنید. ماه هنوز در خانه یازدهم شما یعنی خانه اهداف بلند مدت قرار دارد و از شما می‌خواهد که ذهنتان را از سیاست‌های کاری دور نگه دارید. نگران هفته آینده نباشید. چه بخواهید چه نخواهید آینده فرا می‌رسد.

فال روزانه برای متولدین شهریور ماه در روز 16 شهریور 1394 ، فال متولد آذر ، فال متولد خرداد

فال روزانه متولدین شهریور ماه

شما امروز با خورشید کاملاً هماهنگ بوده و در اوایل روز خورشید تأثیرات عمیقی روی شما می‌گذارد. معمولاً شما وقتی می‌بینید روزهای تابستان تمام شده‌اند ناراحت می‌شوید، اما شما هم می‌توانید به اندازه دیگران شگفتگی‌های فصل جدید را احساس کنید. به خودتان اجازه ندهید افکار منفی به سراغتان بیایند. درعوض به امکاناتی که در کنار تلاش‌های بعدیتان برایتان فراهم می‌شود فکر کنید.

فال روزانه برای متولدین مهر ماه در روز 16 شهریور 1394 ، فال متولد خرداد ، فال متولد شهریور

فال روزانه متولدین مهر ماه

شما امروز فرصتی برای صحبت کردن دارید و دلتان نمی خواهد این فرصت را از دست بدهید. پس زمانی را صرف فکر کردن روی چیزهایی که مهم هستند و حرفهایی که گفتنشان لزومی ندارد بکنید. اگر در جمعی حضور پیدا کردید که افراد با غیبت کردن و حرفهای بیهوده وقتشان را سپری می کنند، شما با نظرات تند و تیز خود در مورد خود و دیگران قضاوت نکنید. فقط بحث را به آرامی هدایت کرده و بعد به موضوعات مهم تر بپردازید. 

فال روزانه برای متولدین آبان ماه در روز 16 شهریور 1394 ، فال متولد شهریور ، فال متولد فروردین

فال روزانه متولدین آبان ماه

 ممکن است شما اعتقاد داشته باشید که قهرمان جایگاه‌های میان راه هستید که می‌تواند به راحتی حمایت شود. شما واقعا مایل هستید با چشم اندازهای خود با کسی دیگر شریک شوید،  اما هر کلامی‌که شما بگویید ممکن است باعث ایجاد اختلاف و درگیری شود و طرف مقابل را خشمگین کند،‌ حتی اگر قصد شما این نباشد که باعث ایجاد این تعارض شوید. به یاد داشته باشید،‌ ایده‌های شما فقط یک راه برای رسیدن به رویکرد و موقعیت است، پس اگر ایده‌ها و افکار دیگران با شما اختلاف داشت به افکارشان احترام بگذارید.

فال روزانه برای متولدین آذر ماه در روز 16 شهریور 1394 ، فال متولد فروردین ، فال متولد دی

- فال روزانه متولدین آذر ماه

امروز رئیس تان روی شما حساب ویژه ای کرده تا از دریایی از کارها سربلند بیرون آیید و این کار برای شما بسیار سخت است چرا که باید به فکر تامین نیازهای خود نیز باشید ولی امروز کاراست که یکی پشت سر هم برای شما پیش می‌آید. الان زمان آن نیست با افکاری مثل این که چه کاری نمی‌توانید انجام دهید خود را اذیت کنید. به جای نگرانی درباره عملکردتان تمام تلاش خود را برای کار بکار گیرید. همین برای یک کار و نتیجه مفید کافی است!

فال روزانه برای متولدین دی ماه در روز 16 شهریور 1394 ، فال متولد دی ، فال متولد مهر

- فال روزانه متولدین دی ماه

شما امروز در محیط طبیعی خود قرار دارید، اما تقاضاهایی که از شما می‌شود زمان شما را محدود کرده و بهتان اجازه نمی‌دهند آنگونه که دوست دارید زندگی کنید. شاید شما مسئولیت مالی را قبول کرده‌اید و این موضوع اکنون زندگیتان را آشفته کرده است. یا شاید موفقیت شما به واسطه رویدادهایی که خارج از حیطه کنترل شما هستند به تعویق افتاده است. هرقدر مشکل هم که جلوی راهتان باشد شما فقط باید با آنها روبرو شده و یکی یکی به آنها بپردازید تا بهترین کاری را که می‌توانید انجام دهید. همه آنها تا آخر هفته سر و سامان پیدا می‌کنند.

فال روزانه برای متولدین بهمن ماه در روز 16 شهریور 1394 ، فال متولد مهر ، فال متولد تیر

- فال روزانه متولدین بهمن ماه

کاری است که بارها و بارها آن را به تعویق انداخته اید اما دیگر وقت آن فرا رسیده که سعی کنید میل و رغبتی برای انجام آن در خود ایجاد کنید. در نهایت می‌توانید ببینید که همه آن کارهای سختی که اخیرا انجام داده بودید به نتیجه رسیده و بیش از حد انتظار شما ثمرداده است. کسانی که قبلا سر راه شما ایستاده بودند اکنون آماده اند تا به شما کمک کنند. خیلی خوب است که این جریان تغییر کرده اما این باعث نمی‌شود که شما فکر کنید هر کاری می‌خواهید می‌توانید بکنید. با این وجود مثبت اندیشی شما می‌تواند احتمال موفقیت شما را افزایش دهد.

فال روزانه برای متولدین اسفند ماه در روز 16 شهریور 1394 ، فال متولد تیر ، فال روز

- فال روزانه متولدین اسفند ماه

امروز وقتی که شما به دوران کودکی خود نگاهی می‌اندازید، بر خاطرات بدتان تمرکز نکنید. درعوض به روزهای لذت بخش فکر کنید، روزهایی که لبخند را به لبان شما نشانده‌اند. اگرچه شما می‌توانید در مورد زندگیتان کاملاً واقع بین باشید، حتی اگر مجبورید از قدرت تخیل خود برای تغییر دادن آنچه که در گذشته اتفاق افتاده استفاده کنید، یادآوری گذشته هم می‌تواند آرامش بخش باشد. برای داشتن دوران کودکی شاد هیچ وقت دیر نیست.