نتیجه و گل های بازی فوتبال استقلال تهران و نفت تهران لیگ برتر 30 شهریور
94/06/30 ساعت 18:45 دقیق دیدار حساس بین تیم استقلال تهران و نفت تهران
ورزشگاه آزادی تهران
برد استقلال تهران
استقلال2-1نفت تهران
به گزارش سایت رسمی باشگاه استقلال پرویز مظلومی در نشست خبری پیش از دیدار استقلال برابر نفت تهران حاضرشد و درباره موضوعات مختلفی صحبت کرد.
نفت تهران
 بازی حساسی برابر نفت داریم. آنها تیم بسیار خوبی هستند و درست است که در جدول جایگاه خوبی ندارند و متاسفانه در آسیا حذف شده اند، تیم بسیار خوبی هستند. مربی جوان و خوبی آنها را هدایت می کند. ما از این تیم شناخت داریم و تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته ایم. روی نقاط ضعف و قدرت نفت کار کرده ایم و می دانیم چگونه به گل می رسند. ان شالله مانع از گلزنی آنها می شویم و از ضعف هایشان استفاده می کنیم تا پیروز شویم. فکر می کنم بازی خوبی از آب در بیاید چراکه نفتی ها هم فوتبال بازی می کنند.

نتایج بهتر استقلال در خارج خانه؟
جوانان ما یواش یواش باتجربه می شوند. شاید در خانه بیشتر حمله کنیم و در خارج از خانه کمی با احتیاط بازی می کنیم. امیدوارم هواداران همچنان یار دوازدهم ما باشند.

خط خوردن بهنام برزای تقصیر شماست؟
من از اینکه او خط خورده متاسفم. او را دو هفته بردند و دو بازیکن مصدوم هم به ما برگرداندند. چرا بازی با استقلال اهواز که فیکس بود را نگاه نکردند؟ او در تیم ما هروقت لازم بوده بازی کرده است. ما جوانان خوبی داریم و این حرف یک بهانه است. قرار بود برنامه تیم امید را به ما بدهند که ما بدانیم چه کار با بازیکنان ما می کنند اما برنامه ای به ما ندادند. محسن کریمی و چشمی دچار آسیب دیدگی جزئی شده اند.
تاثیر خط خوردن برزای روی روندش و ماجرای اسپانیا رفتن او؟
او جوان است و رویش تاثیر گذاشته اما تلاش می کنیم تا این مشکل حل شود. اصلا دعوت نامه ای نیامد که بخواهم موافق یا مخالفت کنم.

چشمی به آلمان می رود؟
پیشنهادش بیاید رویش فکر می کنیم. نیاز داشته باشیم نمی گذاریم برود.

بازی رسیدن به کلیه جوانان؟
ما از جوانانمان استفاده می کنیم. ما نمی توانیم همه را بازی دهیم. رمضانی در حذفی بازی کرد و این گونه نیست که توجهی نکنیم. خط هافبک ما تقریبا جوان است. من زیادهم به ترکیب دست نمی زنم. بازیکن جوان هم باید بتواند خودش را نشان دهد و دید مرا به من به خودش جلب کند. من هم یک دوره مهاجم بزرگی بودم ولی الان نمی توانم بازی کنم. اینکه رمضانی پارسال پدیده تیم بوده درست است اما باید نظر مرا به خودش جلب کند.
محروم و مصدوم؟

کرار محروم است. هرائر مگویان و یعقوب کریمی را هم در این بازی نداریم.

دلیل خط خوردن برهانی از لیست 18 نفره استقلال؟
به او استراحت دادیم. اینکه فنی بوده یا نه را من می گویم. دنبالش نروید (با خنده) ما داریم به جوان ترها فرصت می دهیم و همه چیز خوب است. برهانی کاملا در اختیار تیم است و بزرگی.می کند.

نتیجه و دانلود گل های بازی استقلال اهواز استقلال 30/5/94 ...

estekhdam.tehranpatogh.ir/نتیجه-و-دانلود-گل-های-باز...
Translate this page
Aug 20, 2015 - دانلود بازی فوتبال صبای قم - استقلال اهواز پنجشنبه 8 مرداد 94 … ... ۲ ساعت پیش - گل های بازی استقلال و استقلال اهواز جمعه 30 مرداد 94,,دانلود گل های ... استقلال برابر سیاه جامگان در هفته اول لیگ برترموفق شد با نتیجه 2 بر1 به … .... نفت تهران – ملوان; فولاد خوزستان - استقلال خوزستان; تراکتورسازی تبریز …

آبی پوشان | آخرین اخبار باشگاه استقلال و فوتبال ایران

abipooshan.ir/
Translate this page
طبق اعلام کمیته مسابقات سازمان لیگ، دیدار استقلال تهران – نفت تهران با پانزده ... ترکیب ۱۸ نفره استقلال برایبازی با نفت مشخص شد و بر این اساس کرار جاسم که ... شد که استقلال با گلهای محسن کریمی و سجاد شهباززاده به برتری دست یافت . .... گزارش تمرین عصر امروز استقلال (۵ شهریور ۹۴) .... یکشنبه 29/06/1394 ساعت : 16:30

جدول، نتایج و برنامه بازیهای لیگ برتر ایران - توپ 90

www.top90.ir/iran/persian-gulf-league/?tpl=fixtures
Translate this page
آمار، جدول، نتایج و برنامه دیدارهای لیگ های سراسر دنیا در سایت توپ 90. ... مسیریاب. خانه ایران لیگ برتر ... دانلود گل ها. دانلود گلهای بارسلونا-لوانته 4-1 ... لیگ برتر. دوشنبه, 30 شهریور 1394. P ... 15:30: نفت تهران: v: استقلال خوزستان. 15:30: صبای ...

نتیجه بازی استقلال تهران و گسترش فولاد امروز 24 شهریور

feedsara.rozblog.com/post/1579
Translate this page
6 days ago - نتیجه بازی استقلال گسترش فولاد لیگ برتر 23 شهریور. نتیجه “بازی ... آبیته مرجع اخبار و نتایج وگل های بازی های تیم فوتبال باشگاه استقلال تهران در لیگ برتر ایران . .... کاپ | هفته بیست و دوم لیگ برتر/نفت تهران- گسترش فولاد . ... مهاجم جوان پرسپولیس از 22 مرداد تا 21شهریور و طی 30 روز چهار بازی برای .

برچسب بازی امروز استقلال - نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی ...

varzeshonline.blogsky.com/tag/بازی-امروز-استقلال
Translate this page
زمان و ساعت پخش زنده بازی استقلال و نفت تهران. دوشنبه 30/06/1394 ساعت : 18:30 ... برچسب‌ها: بازی استقلال امروز، بازی امروز استقلال، لیگ برتر فوتبال، لیگ ... استقلال با دو گل شهباززاده و محسن کریمی موفق شد گسترش فولاد را با نتیجه 2 بر ... پرویز مظلومی ترکیب تیمش برای دیدار با شهرداری سمنان در چارچوب رقابت هایجام ...

نتیجه بازی استقلال اهواز - استقلال تهران هفته چهارم - فیفا دی ...

fifadl.com/.../نتیجه-بازی-استقلال-اهواز-استقلال-تهرا...
Translate this page
استقلال اهواز – استقلال تهران هفته چهارم + دانلود کامل و گل های مسابقه ... هفته چهارم لیگ برتر با تساوی نفت تهران مقابل ملوان شروع شد با قعرنشینی ... برچسب ها: جدول هفته چهارم لیگ برتر 94-95 جمعه 30 مرداد نتایج هفته چهارم لیگ برتر 94-95 ... ۱۶-۲۰۱۵ 156 views; دانلود کامل مسابقات جام جهانی فوتبال بانوان ۲۰