گروه تروریستی داعش مشهد را تهدید به حمله کرد

حمله داعش به مشهد از طرف گروه داعش

گروهک تکفیری داعش در صفحات توئیتر خطاب به تمامی شیعیان نوشت: رافضی ها بدانند که هدف ما تخریب نجف، کربلاء و سامرا است. 
این گروه تکفیری نوشت: بدانید که بعد از تخریب این نماد ها در عراق به ایران خواهیم آمد و مشهد ایران را با خاک یکسان خواهیم کرد. 
صبح توس نوشت؛ داعش از تمامی مسلمانان درخواست کرد که برای تطهیر زمین از «رافضی» ها بسیج شوند، تا هر چه سریع تر اسلام اصیل در جهان جریان یابد. 

گروه تکفیری داعش ضمن تهدید ایران اعلام کرد: مشهد ایران را با خاک یکسان می کنیم.

داعش مشهد را به حمله تهدید کرد www.entekhab.ir/fa/news/227006 ۱۳ ساعت پیش - گروهک تکفیری «داعش» دیروز در صفحات توئیتر خطاب به تمامی شیعیان نوشت: «رافضی»ها بدانند که هدف ما تخریب نماد شرک آلود در نجف، کربلاء و ... داعش مشهد را به حمله تهدید کرد - شفاف www.shafaf.ir/fa/news/347381/داعش-مشهد-را-به-حمله-تهدید-کرد ۳۰ دقیقه پیش - داعش مشهد را به حمله تهدید کرد. گروهک تکفیری «داعش» دیروز در صفحات توئیتر خطاب به تمامی شیعیان نوشت: «رافضی»ها بدانند که هدف ما تخریب ... داعش مشهد را به حمله تهدید کرد/ نظر سردار نقدی درباره نحوه ... www.tabnak.ir › صفحه نخست › سیاسی ۱۵ ساعت پیش - داعش مشهد را به حمله تهدید کرد/ نظر سردار نقدی درباره نحوه نگهداری خاوری/ فروش 260 قطعه زمین با اسناد جعلی در شیراز/ جزئیات حذف یارانه‌بگیران ... داعش مشهد را به حمله تهدید کرد | گروهک تکفیری داعش دیروز www.ghatreh.com/news/nn27692566/داعش-مشهد-حمله-تهدید-کرد ۳ ساعت پیش - داعش مشهد را به حمله تهدید کرد/ نظر سردار نقدی درباره نحوه نگهداری خاوری/ فروش 260 قطعه زمین با اسناد جعلی در شیراز/ جزییات حذف یارانه بگیران ... الف - داعش مشهد را به حمله تهدید کرد alef.ir/vdcaeinum49noa1.k5k4.html?29txt ۱۲ ساعت پیش - گروه تکفیری داعش ضمن تهدید ایران اعلام کرد: بعد از عراق به ایران خواهیم آمد و مشهد ایران را با خاک یکسان خواهیم کرد. آیا مشهد هم پول گمشده دارد؟ خبر8|khabar8.ir | | داعش مشهد را به حمله تهدید کرد www.khabar8.ir/?where=show&what=16495 ۹ ساعت پیش - داعش ضمن تهدید ایران اعلام کرد: بعد از عراق به ایران خواهیم آمد و مشهد ایران را با خاک یکسان خواهیم کرد. به گزارش صبح مشهد، گروهک تکفیری «داعش» ... داعش مشهد را به حمله تهدید کرد - سیمرغ seemorgh.com › خبر › بین الملل ۲ ساعت پیش - داعش مشهد را به حمله تهدید کرد. گروهک تکفیری داعش دیروز در صفحات توئیتر خطاب به تمامی شیعیان نوشت: «رافضی»ها بدانند که هدف ما تخریب نماد